نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1857
-
الف
+

«ابوالفضل پورعرب» امروز از شفاخانه مرخص می‌شود

«ابوالفضل پورعرب» بازیگر پرآوازه ایرانی پس از گذشت حدود یک ماه آماده ترخیص از شفاخانه شده است.

به گزارش آی فیلم 2، «ابوالفضل پورعرب» بازیگر پیشکسوت ایرانی از حدود یک ماه قبل به دلیل عفونتی که در بدنش ایجاد شده بود، در شفاخانه (بیمارستان) بستری شد.

آنطور که پورعرب پیش‌تر گفته بود، پای او هنگام فلمبرداری یک مستند داستانی به نام «سگ» دچار حادثه و زخمی شد و همین زخم منجر به عفونت و گذراندن مراحل تداوی در شفاخانه شده بود.

حالا پس از گذشت حدود یک ماه، «علی تقی‌پور» تهیه‌کننده این مستند وضعیت صحی آقای پورعرب را رضایت بخش توصیف کرد و گفت: تحت تداوی انجام شده عفونت تحت کنترول درآمده است. طبیب معالج وی هم صبح امروز، سه‌شنبه 22 قوس (آذر) اجازه ترخیص از شفاخانه را داد و احتمالا تا پس از چاشت امروز آقای پورعرب از شفاخانه مرخص خواهد شد.

«ابوالفضل پورعرب» بازیگر 61 ساله سینما و تلویزیون ایران بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و فلم‌های ماندگاری همچون «عروس»، «نرگس»، «چهره»، «دست‌های آلوده»، «غریبانه» و «مردی شبیه باران» را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است تا کنون سریال های «زیرزمین»، «وضعیت سفید»، «روزهای بی قراری» و فلم های «غریبانه»، «چند می‌گیری گریه کنی» و «جوانی» با هنرنمایی «ابوالفضل پورعرب» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر